11 de janeiro de 2010

Galiza reduz 90% de taxas para as embarcações tradicionais

No site da Federación Galega pola Cultura Marítima e Fluvial descobrimos a notícia de que os Portos da Galiza decidiram baixar em 90% as taxas aplicadas às embarcações tradicionais.

Aqui está um excerto do decreto:
e) Nas concesións ou autorizacións de dominio público portuario outorgadas a entidades náuticas
ou culturais sen ánimo de lucro para actividades de ensinanza da náutica deportiva ou de conservación ou recuperación de embarcacións tradicionais terá unha bonificación do 90% no que se refire exclusivamente a estas actividades, sempre que non sexan obxecto de explotación económica.

Em Portugal começa a haver um sistema de apoios às embarcações tradicionais - a Marinha do Tejo tem vindo a fazer um notável trabalho nesse sentido - mas, porventura, só o associativismo poderá melhorar as estas condições e permitir que a cultura e o património marítimos e fluviais sejam preservados e que o legado possa ser transmitido mais eficazmente às futuras gerações.

Lisboa 1960. A Santos Almeida

1 comentário:

barcoantigo disse...

Sobre o associativismo por cá em terras lusas, é tempo de nos dar-mos uma maior visibilidade à Associação Portuguesa do Património maritimo, porque só um ou dois a remar não se vai a lado nenhum. Nós na galiza já "remamos dedes 1993" e cada vez mais e em conjunto...
Bons ventos para essas velas